Moduł haka przyczepy MHS-5 CAN - ELTAK
Moduł haka przyczepy MHS-5 CAN Zobacz większe

Moduł haka przyczepy MHS-5 CAN

Nowy produkt

Przeznaczony jest do podłączenia elektrycznej instalacji haka w samochodach z magistralami CAN-BUS, służące do: - zasilania i diagnostyki żarówek w lampach - sterowania lampami diodowymi LED - zasilania PWM (zmienna szerokość impulsu) żarówki jednowłóknowej realizującej jednocześnie światło pozycyjne i stop lub pozycyjne i przeciwmgielne.

Więcej szczegółów

50 Przedmioty

130,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Moduł ma zastosowanie w samochodach z magistralami cyfrowymi - praktycznie wszystkie auta produkowane po 2001/2002 roku.

Bezpośrednie podłączenie do tylnych lamp 7-pinowego gniazda służącego do podłączenia przyczepy ,może grozić wykazywaniem błędów na tablicy lub uszkodzeniem komputera samochodowego Zastosowanie modułu MHS-5 nie stanowi dodatkowych obciążeń dla instalacji samochodu, gdyż każde wejście modułu charakteryzuje się poborem prądu na poziomie 1mA.

Zasilanie 12V. Urządzenie umożliwia podłączenie instalacji haka do tylnych lamp samochodu w których wykorzystano zasilanie PWM żarówki jednowłóknowej oraz dodatkowo zabezpiecza komputer samochodowy przed: - nadmiernym obciążeniem żarówkami przyczepy - ewentualnymi zwarciami w instalacji elektrycznej przyczepy !!

Funkcje modułu: - detekcja podłączenia przyczepy - automatyczny test świateł i instalacji przyczepy - obsługa żarówek jednowłóknowych zasilanych PWM - Przełączanie zasilania światła przeciwmgielnego samochodu na światło przeciwmgielne przyczepy - programowana czułość wejść świateł stop i pozycyjnych - programowanie testu podłączenia świateł na tryb automatyczny i ręczny.

Zestaw składa się z: - centralka modułu - gniazdo 7-PIN - oprawka bezpiecznika i bezpiecznik 15A - wiązka łącząca moduł z gniazdem - wiązka zasilająca i sygnałowa - szybkozłączki

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Moduł haka przyczepy MHS-5 CAN

Moduł haka przyczepy MHS-5 CAN

Przeznaczony jest do podłączenia elektrycznej instalacji haka w samochodach z magistralami CAN-BUS, służące do: - zasilania i diagnostyki żarówek w lampach - sterowania lampami diodowymi LED - zasilania PWM (zmienna szerokość impulsu) żarówki jednowłóknowej realizującej jednocześnie światło pozycyjne i stop lub pozycyjne i przeciwmgielne.